Συχνές Ερωτήσεις | eSEO.gr

Συχνές Ερωτήσεις

Λάβετε απαντήσεις στις πιο συνήθεις ερωτήσεις.

Κατασκευή ιστοσελίδων

Με τι είδους επιχειρήσεις συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με μια ευρεία γκάμα εταιριών [μικρές νεοσύστατες επιχειρήσεις, μεγάλες επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, B2B, B2C και πολλές αλλες] και σε πολλές επιχειρηματικές βιομηχανίες [τεχνολογία, τρόφιμα, είδη ένδυσης, υγεία + ομορφιά, ταξίδια, εμπόριο και πολλά άλλα.]

Πόσο καιρό χρειάζεται για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας;

Οι standard ιστοσελίδες χρειάζονται περίπου 2-5 ημέρες για να ολοκληρωθούν, οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop) χρειάζονται περίπου 5-22 ημέρες, οι ημι-χειροποίητες ιστοσελίδες περίπου 10-15 και οι πλήρως χειροποίητες ιστοσελίδες διαρκούν περίπου 50-80 ημέρες. Το χρονοδιάγραμμα ποικίλλει από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα.

Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα;

Το κόστος μιας ιστοσελίδας ποικίλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, οι προσχεδιασμένες ιστοσελίδες κοστίζουν €420, οι ημι-χειροποίητες €650, οι χειροποιήτες €1800+ και τα eshop στα €800+.

Ωστόσο themes & plugins που μπορεί να χρειαστούμε στης προσχεδιασμένες ιστοσελίδες κ στης ημι-χειροοίητες δεν είναι μέσα στης προαναφερθέντα τιμές.

Μου ανήκει η ιστοσελίδα μου;

ΝΑΙ! σας ανήκει το 100% του ότι αγοράσετε απο εμάς.
Μπορείτε να μεταφέρετε την ιστοσελίδα σας σε άλλη υπηρεσία hosting, να αλλάξετε κείμενα, φωτογραφίες, λίγο πολύ να κάνετε ότι εσείς θέλετε.

Πάνω σε ποια πλατφόρμα μπορεί να κατασκευαστεί η ιστοσελίδα;

Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες πάνω στις πιο διάσημες πλατφόρμες του κόσμου (WordPress, Magneto,Joomla, Wix,Shopify, Blogger,Squarespace, Prestashop) και άλλα. Οι γλώσσες και οι τεχνικές προγραμματισμού που χρησιμοποιούμε είναι η HTML, HTML5, php, js, css κτλ.

Θα μπορώ να κάνω αλλαγές στην ιστοσελίδα μετά την ολοκλήρωση της ;

Ανάλογα με την ιστοσελίδα που θα χρησιμοποιήσετε. Αν έχουμε αναπτύξει μια ιστοσελίδα , όπως WordPress, Joomla ή οποιασδήποτε άλλης πλατφόρμας ΝΑΙ, μπορείτε και θα είστε σε θέση να κάνετε αλλαγές. Από την άλλη, εάν η ιστοσελίδα σας είναι κατασκευασμένη από την αρχή στο χέρι (custom ιστοσελίδα) δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές, διότι οι custom ιστοσελίδες είναι γραμμένες εξ ολοκλήρου στο χέρι, έτσι πρέπει να κάνει ο προγραμματιστής όλες τις αλλαγές που μπορεί να θελήσετε.

Υπάρχει κάποια εγγύηση;

Ναι προσφέρουμε εγγύηση αλλά μόνο σε κατασκευή στατικών ιστοσελίδων, συγγραφή άρθρου και data mining. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγύηση σε project που δεν εξαρτάται ολοκληρωτικά απο εμάς η επιτυχία τους.

Τι μέθοδο πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε όλες τις βασικές μεθόδους πληρωμής PayPal, e-transfer, e-banking, πιστωτικές, έμβασμα κλπ.

Στο κόστος ιστοσελίδας συμπεριλαμβάνεται domain και hosting;

Όχι δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος του domain ή του hosting σε κατασκευή ή ανακατασκευή ιστοσελίδων. Μπορείτε να κάνετε host την ιστοσελίδα σας εδώ ή να αγοράσετε ένα domain απο εδώ.

Πόσες σελίδες μπορείτε να δημιουργήσετε ;

Εμείς θα δημιουργήσουμε έως και πέντε σελίδες δωρεάν και 20 προϊόντα αν πρόκειται για eshop. Περισσότερες σελίδες ή προϊόντα θα πρέπει να δημιουργηθούν από εσάς ή από την εταιρία μας, έναντι χρηματικής αμοιβής.

Ποια είναι η διαδικασία πληρωμής;

Χρειάζεται να καταβάλετε το 50-80% μπροστά ανάλογα την συμφωνία. Αφού ολοκληρώσουμε το project πρέπει να καταβάλετε και το άλλο 20-50% για να ολοκληρωθεί και η παράδοσή της.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ποιός το γράφει;

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας δεν συμπεριλαμβάνεται στο κόστος. Ωστόσο μπορούμε να επιμεληθούμε στην συγγραφή των άρθρων έναντι χρηματικής αμοιβής.

Μπορώ να δω την ιστοσελίδα μου ενώ είναι σε εξέλιξη;

Φυσικά! Στην πραγματικότητα, το ενθαρρύνουμε. Κατά τη διάρκεια της φάσης της κατασκευής, η γνωμη σας επιβαλλεται. Αν κάτι δεν είναι ακριβώς όπως το οραματίστήκατε ή αν θέλετε κάποια προσθήκη θέλουμε να μας το πείτε. Μόλις η ιστοσελίδα σας είναι έτοιμη και έχουμε την έγκρισή σας, την ανεβάζουμε live ώστε να είναι ορατή στο κοινό.

Μπορείτε να με βοηθήσετε με της φωτογραφίες και βίντεο;

Όχι δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε φωτογραφίες. Εάν θέλετε κάτι μοναδικό, διαθέτουμε φωτογράφους και βιντεογράφους που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε φωτογραφίες της αρεσκείας σας έναντι αμοιβής ή ακόμα μπορείτε εσείς οι ίδιοι να βρείτε υλικό σε ιστοσελίδες όπως το Google Image

Ποιός βάζει τα προϊόντα στην eshop ιστοσελίδα;

Δωρεάν μπορούμε να βάλουμε μέχρι και 20 προϊόντα. Από εκεί και έπειτα κάθε εισαγωγή προϊόντος κοστίζει 0,48-0.96 ευρώ ανά προϊόν.

Με ποιον θα συνεργαστώ κατά τη διάρκεια του project;

Αυτό είναι μια πολύ καλή ερώτηση που πρέπει να ρωτήσετε οποιαδήποτε εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων και αν επιλέξετε. Οι πελάτες μας εργάζονται απευθείας με τους developers μας. Ανάλογα σε πιο στάδιο που βρίσκεται η ιστοσελίδα σας θα μπορείτε να μιλήσετε απευθείας με τον developer που επιμελείται.

Οι ιστοσελίδες είναι mobile-friendly;

Ναι κάθε ιστοσελίδα που έχουμε δημιουργήσει από το 2010 είναι mobile-friendly. Οι ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε λειτουργούν σε όλα τα μεγέθη μιας οθόνης, από smartphones και tablets μέχρι τηλεοράσεις (100+ Inches).

Οι ιστοσελίδες σας είναι SEO friendly;

Όλες οι ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε είναι σε SEO Friendly και συμβατές με τις κατευθυντήριες γραμμές της Google. Για να κερδίσετε την μέγιστη προβολή από τις μηχανές αναζήτησης σας συνιστούμε της υπηρεσίες μας SEO.

Ιστοσελίδα στο χέρι ή έτοιμο template;

Σε γενικές γραμμές, δεν συνιστούμε την χρήση templates, αλλά ενδέχεται να είναι κατάλληλες σε ορισμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, εάν χρειάζεστε μια ιστοσελίδα εντός ολίγων ημερών ή αν θέλετε κάτι πιο οικονομικό, ένα έτοιμο template μπορεί να είναι η λύση.

Μπορείτε να κάνετε update ή να επισκευάσετε μια ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα;

Ναι και Όχι. ΝΑΙ Μπορούμε να ενημερώσουμε ή να διορθώσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχετε με τον ιστότοπό σας σε πλατφόρμες όπως WordPress, Magneto, WIX και όλες τις γνωστές πλατφόρμες, αν τον κώδικα της ιστοσελίδας δεν τον έχει αγγίξει κανένας προγραμματιστής.
ΟΧΙ Δεν μπορούμε να αγγίξουμε μια ιστοσελίδα που γράφτηκε στο χέρι από άλλη εταιρεία, επειδή προκύπτουν θέματα ασφάλειας του κώδικα. Ειναι καλό από πολλές απόψεις να αποφεύγεται κάτι τέτοιο.

SEO

Τι σημαίνει SEO;

Τα αρχικά SEO σημαίνουν search engine optimization, δηλαδή προώθηση ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (Google, Bing, Yandex κλπ.). Σαν απώτερο στόχο έχει να αυξήσουμε την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στην Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης) άνευ πληρωμής. Δηλαδή να εμφανίζετε μια ιστοσελίδα στην πρώτη θέση της Google με την λέξη κλειδί ή λέξεις κλειδιά που επιλέγουμε.

Τί σημαίνει PPC?

PPC (Pay Per Click) σημαίνει πληρωμή ανά κλικ. Είναι μια υπηρεσία της Google στην οποία πληρώνουμε λεφτά για το κάθε κλικ που γίνεται προς την ιστοσελίδα. Ουσιαστικά είναι ένας τρόπος διαφήμισης μέσω της Google.

Τί είναι Google AdWords?

Το Google AdWords είναι το πιο διάσημο σύστημα πληρωμένης διαφήμισης στον κόσμο. Η πλατφόρμα AdWords δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν διαφημίσεις που εμφανίζονται στης υψηλότερες θέσεις αποτελεσμάτων στην μηχανή αναζήτησης της Google.

Τι είναι SEM?

SEM (Search Engine Marketing) είναι, η μάλλον ήταν η ορολογία που χρησιμοποιούσαμε για να χαρακτηρίσουμε μια στρατηγική που περιλαμβάνει το SEO και της πληρωμένες διαφημίσεις. (Google AdWords, Facebook Ads κλπ.). Με το πέρασμα του χρόνου οι SEO Developers αρχίσαμε να την χρησιμοποιούμε πιο πολύ για να χαρακτηρίζουμε ότι έχει να κάνει με πληρωμένη διαφήμιση.

Τι είναι SERP;

SERP “search engine results page “σημαίνει» σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης». Ουσιαστικά είναι η λίστα των αποτελεσμάτων της Google (Bing, Yandex κ.α.) που εμφανίζεται όταν ψάχνουμε κάτι στην Google.

Πόσο καιρό θέλει το SEO να ολοκληρωθεί;

Αυτή είναι μια συχνή ερώτηση, και θα θέλαμε να ξεκινήσουμε με μια απλή απάντηση.
Μέσα σε λίγες μέρες θα μπορείτε να δείτε κάποια αρχικά αποτελέσματα. Μετά από ένα μήνα, θα δείτε ακόμα περισσότερα και σε μερικούς μήνες ακόμη περισσότερα.
Θυμηθείτε, το SEO είναι μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία, όχι κάτι που γίνετε για μια φορά.
Εάν ενδιαφέρεστε για άμεσα αποτελέσματα, είναι καλύτερα να εστιάσουμε στα AdWords και παράλληλα να κάνουμε και SEO ώστε μελλοντικά να βρίσκεστε με της λέξεις κλειδιά που θέλετε στης πρώτες θέσεις της οργανικής αναζήτησης.

Τι είναι το Content Marketing;

Το Content Marketing χωρίζεται σε 4 αλληλένδετα στάδια και θα σας αναφέρουμε 2 στάδια ενδεικτικά.
1. Είναι ένα κείμενο που έχει γραφτεί σύμφωνα με τους κανόνες SEO (εικόνες και θεματολογία σχετικές με την δουλειά μας, γνήσιο περιεχόμενο «όχι αντιγραμμένο» , σωστά δομημένο κλπ.) και εκφράζει μια επιχείρηση στα μέγιστα.
2. Διαμοίραση αυτού του κειμένου σε παρεμφερής ιστοσελίδες με την δική μας (όχι ιστοσελίδα του ανταγωνιστή μας, ίσως όμως ένα forum που αντιπροσωπεύει το επάγγελμα μας) και προώθηση του κειμένου μέσω πληρωμένων διαφημίσεων στους σωστούς ανθρώπους.

Τι σημαίνει anchor text;

Στα ελληνικά μεταφράζεται ως «κείμενο αγκύρωσης». Είναι το κείμενο ή η λέξη στην οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ και να σας πάει σε μια άλλη σελίδα η ιστοσελίδα. Παράδειγμα, αν γράψω και ανεβάσω σε μια ιστοσελίδα ένα άρθρο σχετικά με το SEO και βάλω ένα link στην λέξη προώθηση ιστοσελίδων ώστε όταν το πατήσει κάποιος να τον παραπέμψει στο site μου είναι ένα είδος backlink. Η Google ενημερώνετε για το καινούργιο backlink και αποφασίζει αν θα το συμπεριλάβει η θα το αγνοήσει.

Τι σημαίνει link building?

Link Building είναι η διαδικασία αποκτήσεις συνδέσεων από μια η πολλές ιστοσελίδες προς την δική σας. Δηλαδή σαν να «μιλάνε» διαφορετικές ιστοσελίδες για εσάς. Είναι γνωστό ήδη σε όλο τον κόσμο και ναι , είναι ακόμα μετρήσιμο σαν παράγοντας SEO αλλά με διαφορετική βαρύτητα από ότι είχε. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι πάμε και κάνουμε backlinks οπού βρούμε γιατί το μόνο που θα κερδίσουμε είναι να γίνει ban η ιστοσελίδα μας από την Google και της άλλες μηχανές αναζήτησης.

Τι σημαίνει domain authority?

Domain authority (DM) ήταν μια μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιούσε η Google για να μέτρηση το «βάρος» που έχει το domain μας «π.Χ. Facebook.com» προς τον κόσμο που επισκέπτεται την ιστοσελίδα. Δυο domain «Facebook.com» και «twitter.com» αν υποθέσουμε ότι το Facebook έχει DM 70 και το twitter DM 45 τότε η Google θα «έσπερνε στα σοβαρά» περισσότερο το Facebook και θα το ευνοούσε συγκριτικά περισσότερο στα οργανικά τη αποτελέσματα. Λεμέ χρησιμοποιούσε γιατί έχει μετονομαστεί και ενσωματωθεί αυτή η μονάδα μέτρησης μαζί με άλλες.

Τι σημαίνει keyword research?

keyword research η αλλιώς «έρευνα λέξεων-κλειδιών» σάς βοηθά να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες πρέπει να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας.
Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας πουλάει πατατάκια, και ανακαλύπτετε ότι η λέξη «πατατάκια» έχει υψηλότερο όγκο αναζητήσεων και χαμηλότερο ανταγωνισμό από την λέξη «τσιπς», που έχει λιγότερο όγκο αναζητήσεων και περισσότερο ανταγωνισμό τότε θα πρέπει να εστιάσετε την λέξη κλειδί “πατατάκια” που είναι φυσικά πιο επικερδής. Η έρευνα λέξης-κλειδιού είναι ένας τρόπος να προσδιορίσετε ποια ερωτήματα εισέρχονται σε μηχανές αναζήτησης ώστε να μπορείτε να διαλέξετε της πλέων επικρατέστερες λέξεις κλειδιά σύμφωνα με την επιχείρηση σας.

Θα επηρεάσει το HTTPS το SEO ?

Ναι! Το HTTPS, είναι ουσιαστικά μια ασφαλέστερη μορφή του HTTP. Θα έχετε δει ότι σε μια ιστοσελίδα με «https» εμφανίζεται η λέξη «Ασφαλής» στα αριστερά της. Η Google βλέπει ευνοϊκά τέτοια sites. Όχι μόνο της κάνει indexing πρώτες, αλλά μετράει το HTTPS ως σήμα κατάταξης για υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα. Η αλλαγή στο HTTPS θα επηρεάσει θετικά τις βαθμολογίες σας!

Είναι τα SEO meta tags σημαντικά?

Ναι! Αλλά όχι όλα. Υπάρχουν τέσσερα είδη meta tags:
Meta Keywords Attribute – Μια σειρά από λέξεις-κλειδιά που θεωρείτε ότι σχετίζονται με τη συγκεκριμένη σελίδα.
Title Tag – Ο τίτλος της ιστοσελίδας.
Meta Description Attribute – Μια σύντομη περιγραφή της ιστοσελίδας.
Meta Robots Attribute – Μια ένδειξη για την ανίχνευση μηχανών αναζήτησης (ρομπότ ή «bots») ως προς το τι πρέπει να κάνουν με τη σελίδα.

Τι είναι τα robots.txt?

Το Robots.txt είναι ένα αρχείο κειμένου της ιστοσελίδα σας που δίνει οδηγίες στις μηχανές αναζήτησης πώς και ποιες από της σελίδες σας να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν.

Η ταξινόμηση και κατηγοριοποίηση βοηθάει στο SEO?

Ναί! Η ταξινόμηση των σελίδων σας σε κατηγορίες μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή ανταγωνισμού μεταξύ των επιμέρους σελίδων.

Τι είναι τα breadcrumbs?

Κατηγορίες, ετικέτες, και breadcrumbs βοηθάνε της μηχανές αναζήτησης να ταξινομήσουν την δομή της ιστοσελίδας μας.

Τι είναι το link quity?

Link quality η αλλιώς “link juice” είναι το ποσό της επιρροής ενός συνδέσμου που μεταφέρεται από τη μια σελίδα στην άλλη.
Πριν από τους συνδέσμους nofollow, όλοι οι σύνδεσμοι έφεραν το link equity και τα spam (η δημοσίευση συνδέσμων στον ιστό όχι για λόγους ενημέρωσης, αλλά για την απόκτηση επισκεψιμότητας παραπομπών) ήταν ένας σίγουρος τρόπος να φτάσετε την ιστοσελίδα σας υψηλότερα στην μηχανή αναζήτησης.
Σήμερα, μπορείτε να κάνετε κλικ από τη μια σελίδα στην άλλη χρησιμοποιώντας links nofollow. αλλά οι μηχανές αναζήτησης δεν τις ακολουθούν επομένως δεν τους δίνουν την ίδια βαρύτητα.